woensdag 25 januari 2017

Motivatie Claudia Woordes

KLIMMEN TEGEN MS = ZOVEEL MEER DAN DE KLIM ALLEEN 

Mijn naam is Claudia Woordes, ik ben 26 jaar en ik woon in Oldenzaal. Ik heb twee kinderen, Jilana (6) en Djazley (3) en ben ik  al ruim acht jaar samen met mijn vriend Rico.

Anouk Woordes,inspiratiebron en oprichtster van Oldenzaal tegen MS, is mijn grote zus.Toen Anouk vorig jaar de top van de Mont Ventoux had bereikt,was het eerste wat ze aan de telefoon tegen mij en mijn andere zus Katja zei; " Ik had dit moment zo graag willen beleven met jullie erbij !.. Zonder twijfel hebben we toen besloten, dat ook wij, met Anouk, de Mont Ventoux gaan beklimmen. 

Ik had van te voren nooit gedacht, hoeveel impact klimmen tegen MS, op Anouk zou hebben. Ze heeft er zoveel kracht, energie en zelfvertrouwen uit gehaald, heel erg bijzonder! 

Als je te horen krijgt dat je zus de ziekte MS heeft, is dat natuurlijk een grote schok, dan wil je alles doen om te helpen en er voor je zus te zijn. Behalve begrip tonen, luisteren en er voor haar zijn, kun je niet zo veel doen. Ze heeft zelf met haar ziekte moeten leren leven, grenzen leren voelen en aangeven, energie goed verdelen en hulp leren vragen (nog veel meer natuurlijk). 

Daarom is het zo mooi en bijzonder dat ik samen met mijn familie en vrienden, dit met haar kan gaan beleven.
De organisatie, de weg er naar toe, we doen alles met veel liefde en plezier voor mijn zus Anouk Woordes. 

KLIMMEN TEGEN MS = ZOVEEL MEER DAN DE KLIM ALLEEN ...


Team Oldenzaal tegen MS kan gesponsord worden via deze link: http://deelnemers.klimmentegenms.nl/projects/oldenzaal-tegen-ms

Voor verdere informatie neem een kijkje op onze website http://oldenzaaltegenms.nl/
of like ons op facebook

Geen opmerkingen:

Een reactie posten