vrijdag 7 april 2017

De motivatie van Katja Verbeek- Woordes

Mijn naam is Katja Verbeek -Woordes, ik ben 34 jaar en de grote zus van Anouk.

Om te horen dat je zusje MS heeft is een grote klap. Heel toevallig had ik in de 4de klas een werkstuk gemaakt over Multiple Sclerose en wist ik een klein beetje wat het was. Om nu in de lijve te zien hoe mijn zusje iedere keer iets achteruit gaat doet zeer. 

Vorig jaar toen Anouk boven op de Mont Ventoux stond belde ze mij op. Mijn andere zusje Claudia was toevallig bij ons om te bbqen. Anouk vertelde dat ze het jammer vond dat wij er niet bij waren. Op dat moment besloten  Claudia en ik, dat wij er dit jaar wel bij zouden zijn. Nu is er een groep ontstaan waaronder onze ouders, vriendinnen en vrienden die allemaal de Mont Ventoux gaan beklimmen. Heel bijzonder om te zien dat er zoveel mee gaan.

De wandeling is inmiddels geweest en dat was een groot succes. Nu op naar 13 mei, want dan is het Benefiet Concert hopen op een onvergetelijke avond. Dat allemaal voor MS Vrije Wereld!
Liefs Katja Verbeek



Mijn team:Team Oldenzaal tegen MS kan gesponsord worden via deze link: http://deelnemers.klimmentegenms.nl/projects/oldenzaal-tegen-ms

Voor verdere informatie neem een kijkje op onze website http://oldenzaaltegenms.nl/

of like ons op facebook

Geen opmerkingen:

Een reactie posten