maandag 24 april 2017

Motivatie Maud de Vries

Mijn naam is Maud de Vries, 23 jaar en een vriendin van onze Anouk Woordes. 

Dit jaar ga ik samen met team Oldenzaal tegen MS de Mont Ventoux beklimmen. Ik ben deze uitdaging aangegaan door mijn vriendin Anouk. Vorig jaar toen Anouk boven op het ‘monster’ stond en zij deze strijd  had overwonnen dachten wij, hoe meer mensen dit overwinnen hoe meer steun voor de stichting Klimmen tegen MS.


Met een groep vrienden hebben wij een team opgesteld om Anouk te steunen in deze strijd. Ik heb een plek veroverd in dit team, omdat ik deze strijd aan wil gaan, voor- en met Anouk. Inmiddels is de wandeling geweest en kijken wij nu uit naar het benefietconcert op 13 mei in de Kolk te Oldenzaal. Tijdens het benefietconcert hopen wij een mooie opbrengst op te halen voor de stichting Klimmen tegen MS.


Ik wens mijn team en (mezelf natuurlijk) heel veel succes 13 mei en natuurlijk de BIG day, 5 juni!


Liefs Maud 


Mijn team:Team Oldenzaal tegen MS kan gesponsord worden via deze link: http://deelnemers.klimmentegenms.nl/projects/oldenzaal-tegen-ms

Voor verdere informatie neem een kijkje op onze website http://oldenzaaltegenms.nl/


of like ons op facebook

Geen opmerkingen:

Een reactie posten