vrijdag 24 februari 2017

Motivatie Elise Veld


In de afgelopen acht jaar heb ik van dichtbij ervaren wat MS betekent voor het leven van mijn beste vriendin Anouk.
Nadat zij de bewonderenswaardige prestatie van het lopen van de Mont Ventoux voor Klimmen tegen MS had geleverd, wilde ik me zelf ook meer gaan inzetten in de strijd tegen MS.
Samen deden we mee aan Arena Moves, waar we de trappen van de Amsterdam Arena bestegen. Daar geïnspireerd door de geweldige inzet van alle vrijwilligers nam ik de beslissing om in 2017 mee te gaan lopen met de Mont Ventoux..

Afgelopen zomer zaten Anouk en ik op het terras en kwam zij met het idee om in Oldenzaal een benefietconcert te gaan organiseren om zo geld op te halen voor MS. Zonder twijfel heb ik haar aangemoedigd dit te gaan doen en mijn steun verleend aan dit project. Ik ben dan ook heel trots op mijn vriendin en wat zij voor zichzelf en de strijd tegen MS bereikt heeft.
Ik kijk er dan ook naar uit jullie in grote getale te mogen zien op 13 mei in Sporthal de Kolk.


mijn team:Team Oldenzaal tegen MS kan gesponsord worden via deze link: http://deelnemers.klimmentegenms.nl/projects/oldenzaal-tegen-ms

Voor verdere informatie neem een kijkje op onze website http://oldenzaaltegenms.nl/

of like ons op facebook




Geen opmerkingen:

Een reactie posten